روزنوشت های کمرخان

کمرخان می نویسه

روزنوشت های کمرخان

کمرخان می نویسه

خواهر من، فرقه بین اینا

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۵۹ ب.ظ

ادامه مطلب کمی تا قسمتی +18

فرقه بین جاذبه جنسی و زیبایی. خواهر من، آبجی من رو این دقت کن. مردا که شما رو نگاه می کنن از روی جاذبه جنسیه، نه زیبایی.

به کی قسم بخورم که ساپورت خوشگل نیست، آرایش کردن و خیلی چیزای دیگه (اگه حتی زیباتر کنن شما رو، که خیلی وقتا نمی کنن) به مقدار بیشتر از اون شما رو از لحاظ جنسی جذاب می کنن.

بیشتر از این مبحثو نمی گشایم که خانواده رد می شه.

  • کمرخان کمربندیان

نظرات  (۴)

واقعا قبول دارم....
پاسخ:
البته برخی پسرا هم دست کمی ندارن!
  • پریســآتیـــس (:
  • من قبول دارم حرفتون رو (:
    بعضیا ولی درڪ نمیڪنن 
    پاسخ:
    ممنون از شما
    ممنون از شما، ولی کاش همه مثل شما فکر میکردن، الان که حتی معیار برا انتخاب دخترها همین شده.
    پاسخ:
    چی شده به این کشور؟
    هر چه که شده غم انگیزه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی